Długopisy reklamowe, kartki i inne gadżety

Wysyłka i zwroty

DOSTAWA

Dostawa odbywa się za pomocą firmy kurierskiej Opek.

Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. W dniu nadania paczki zostanie Państwu przesłany numer przesyłki.

Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, późniejsze godziny doręczenia trzeba uzgadniać indywidualnie z firmą przewozową. Nie gwarantujemy dostarczenia towaru na godzinę określoną przez klienta. Nie dostarczamy towaru w Soboty, Niedziele i Święta.

Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy powinien zostawić awizo. Firma kurierska będzie ponawiać próbę dostawy następnego dnia roboczego od daty pozostawienia awizo. Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia co pozwala Kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą.

Dostawa w sklepie studiografic.pl jest płatna w zależności od wagi towaru.

ODBIÓR

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek powyżej 20 kg dlatego przy cięższych przesyłkach proszę być przygotowanym na ich samodzielne wniesienie.

Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera proszę w jego obecności sprawdzić stan przesyłki (kurier ma obowiązek czekać).

Podczas odbioru towaru proszę dokładnie sprawdzić czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po pokwitowaniu przesyłki należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę towaru na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół proszę przesłać niezwłocznie do siedziby sklepu studiografic.pl. Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłaszane w przeciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

PRZYJĘCIE PRZESYŁKI BEZ ZASTRZEŻEŃ POWODUJE WYGAŚNIĘCIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU.

ZWROT

Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", można zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem realizacji jest zwrot towarów nieużywanych, pozbawionych zapachów, śladów sierści, odesłanych do firmy StudioGrafic w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami, dowodem zakupu. Wyjątek stanowi sytuacja opisana w Art.10. pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
Oznacza to, że towary wykonane na specjalne zamówienie tj.: grawer, nadruk, kolor itd. nie podlegają zwrotowi i wymianie.

Zwrot zakupionego towaru dokonywany jest na koszt kupującego. Firma StudioGrafic nie przyjmuje zwrotów przesłanych za pobraniem.

Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji (pakowania) nie podlegają zwrotowi.

Powrót
Fanpage Facebook
Witaj. Nasz serwis wykorzystuje ciasteczka (cookie). Rozumiem